NaturLisen
måndag 7 maj 2012
Lisens film
Tro det eller ej! Men de här små mysisarna filmade jag på min pappas gård förra året. Söta va? :) Tror dom försöker värma varandra.
/ Lisen
2 kommentarer:
Annicka
7 maj 2012 kl. 11:56
Naaaaw va söta!
Svara
Radera
Svar
Svara
MIA
8 maj 2012 kl. 05:47
Underbara!/MIA
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Naaaaw va söta!
SvaraRaderaUnderbara!/MIA
SvaraRadera