Här kommer the final för min naturruta!
| Träden är blommade och vackra! |
| Fick inte någon dag med oväder som jag hade tänkt mig. Men här ser man iaf att det har regnat lite :) Eller så är det dagg.. |
| Dammen är fin. |
| Söta små blommor har kommit fram i gräset. |
| Det har vuxit till sig ordentligt! |
| Ville visa en bild på hela området :) |
![]() |
| Såhär har min naturruta förändrats i 4 steg :) Är intressant att se hur grönt och fint det har blivit. Tack för en härlig kurs! |

Fint att du har tagit en bild över hela området - det är verkligen vackert! Fint med utvecklingsbilderna - här blir det verkligen tydligt hur din naturruta har utvecklats!/MIA
SvaraRadera