torsdag 31 maj 2012

Naturruta - arb. nr 5

Här kommer the final för min naturruta!

Träden är blommade och vackra!

Fick inte någon dag med oväder som jag hade tänkt mig. Men här ser man iaf att det har regnat lite :) Eller så är det dagg..

Dammen är fin. 

Söta små blommor har kommit fram i gräset.
Det har vuxit till sig ordentligt!

Ville visa en bild på hela området :)

Såhär har min naturruta förändrats i 4 steg :) Är intressant att se hur grönt och fint det har blivit.



Tack för en härlig kurs! 

1 kommentar:

  1. Fint att du har tagit en bild över hela området - det är verkligen vackert! Fint med utvecklingsbilderna - här blir det verkligen tydligt hur din naturruta har utvecklats!/MIA

    SvaraRadera