NaturLisen
lördag 26 maj 2012
Potatisfälla
Här kommer lite bilder från potatisfällan.
Min lilla fälla.
Den låg ute ca två dygn.
Jag hade inte fångat mer än bajs...
De andra hade roligare saker i sin burk. Detta är Tovas!
Tack och hej!
1 kommentar:
MIA
28 maj 2012 kl. 13:04
Någon hare bajsat och krupit ut igen!/MIA
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Någon hare bajsat och krupit ut igen!/MIA
SvaraRadera