Har börjat med min Naturruta idag. Har valt ett område med en liten damm i gångavstånd från mitt hem. Mycket mysigt och fint med mycket grönska och liv.
| En annan form av gräs. |
| Hittade ett gammalt björklöv, det finns björkar runt omkring som jag ska ta mer bilder på. Björkarna blommar för fullt nu och det är jobbigt för allergikerna, som mig. |
| Hjälp, jag vet inte vad detta är. Kan inte vara så svårt att hitta egentligen med tanke på att det är ett väldigt tydligt mönster. Återkommer när jag hittar en bättre Flora. |
| Här har vi några små skräddare som sprang runt på vattnet. De använder sig utav vattnets ytspänning för att hålla sig uppe på vattnet. |
Det verkar finnas många spännande växter i din ruta.
SvaraRadera/Kristoffer
Hej Lisen! Du har hittat en mycket vacker plats - så kul att du har vatten i din naturruta! Vilka fina bilder.....Jätte-bra att du lyckades fota skräddarna! "Pinnen" i vattnet är sjöfräken tror jag..../MIA
SvaraRadera